Gårdagens jobb

Det blev en sen kväll igår. Jag och Henri hade det fint och blandade tyska och engelska i en salig blandning. Tanken är att jag ska prata engelska med honom, men vi ska lära känna varandra först. Jag vill att han ska känna sig trygg med mig innan jag börjar (enligt honom) låta konstigt. Kvällen gick otroligt bra i alla fall och när jag kom hem fick jag och Yvonne besök en sväng innan jag bokstavligt talat stöp i säng.
Jag är så otroligt tacksam över alla barn jag får ta hand om. Glad att föräldrarna litar blint på att jag tar hand om deras barn efter bästa förmåga. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - jag har världens bästa jobb!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!