And it feels like I am just to close

Idag tog vi en cykel och en longboard och tog oss ner i stan på upptäcksfärd. Anneli hade rätt, den är oerhört mysig! Vi strosade omkring, drack kaffe och hittade in i en as-stor park och rundade en stor damm. Det var en fin dag (är en fin dag, helt enkelt). Nu har vi ätit (sallad och minipizzor) och jag har syster i köket medan jag sitter vid bordet och ropar instruktioner till cupcakes åt henne. Det är fint, trots det asdåliga vädret ni vet. Det är inte ens längre så dåligt, så jag har inget att klaga på. Alls. Jag har inte ens lyckats döda någon katt, och till och med Marika tycker att Charlie (den gosigaste katten) är alldeles mysig. Jo, det blir en bra sommar det här.
 
 
Jag och syster (med mitt spikraka hår?)
 
 
Bara jag i Kurpark
 
 
Syster i köket

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!