Back home

Nu är vi (jag och sis) hemma i Tyskland. Vi ska ta hand om ett hus och två katter i en by en bit utanför stan, men är hemma och hämtar kläder, grejer och annat jox idag. Jag är fortfarande förkyld, men det går år rätt håll. Idag kan jag åtminstone andas ordentligt. Det blir snabba uppdateringar ett tag framöver, men nu följer datorn med ut på landet och då blir det lättare att blogga (eftersom blogg.se-appen fortfarande inte fungerar).
 
Nu ska jag och åabpa ta oss ner på stan, strosa lite (jag letar fortfarande febrilt efter en svart långkjol) och sedan äta tidig middag/sen lunch med Cp.
 
Somrig syster på min säng <3

Comments
tjidtjie skrev 2012-07-05 @ 09:22:46

Ni e så fina å kul att jag nästan är med på ett litet hörn eftersom min gamla kjol är med. fammah

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!