boknörd

Jag har lyssnat på ljudbok dom senaste veckorna. Eldvittnet av Lars Kepler. Jag fastnade direkt och hade tur som fick dom två första böckerna (Eldvittnet är tydligen den tredje) av min kära mor. Vi skulle handla mat, men med tre läsgalna kvinnor gick det sådär och korgen fylldes snabbt av billiga pocketböcker. Jag hoppas nu bara att solen tittar fram (idag har det varit jättefint) så vi kan lägga oss i en solstol och läsa alla dessa böcker. Det ser dock mörkt ut, nästa vecka ska det bli lika "kallt" som hos er hemma i Sverige. Jag är inte nöjd över detta. Varför, skulle jag få den sämsta sommaren i mannaminne när jag har ett asfint hus med en asfin terass och en asfin syster att spendera den soliga sommaren med? Jag kan inte förstå.
 
Bara ge mig sol det är inte mycket jag ber om.
 
Sommarböcker. Vi har dom, bara ge mig sommaren nu.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!