Di late dagarna

Idag har vi (trots min stukade, jag vet - konstigt, fot) gjort lite nytta för världen. Jag klippte gräsmattan medans Marika sprang runt mig i ringar och efter det belönades vi till och med av en halvtimmes sol! Alltså, jag behövde verkligen få lite värme på min kropp. Efter det cyklade vi (jodå, vi rörde till och med på oss idag) och handlade. Marika stod för matlagandet hela dagen (vi åt lyx = importerad renskav) och nu har vi, återigen, landat i soffan framför Vänner. Marika börjar bli orolig att vi inte ska hinna klart, och har räknat ut hur många skivor vi måste kolla på varje dag för att hinna klart innan hon åker hem.
 
2,24 skivor var det sist jag kollade. Men vi har hunnit en bit så har vi tur är vi nere på 2 skivor/dag nu.
 

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!