En lördag i min smak

Så, jag och Marika har landat i soffan efter finbesök och en kvällspromenad. Vi har barbecueat en väldigt massa gott med en väldigt massa fina människor. Jessica kom hem från Australien och hade med sig presenter och sin pojkvän (Tack för vinet darling), Josefin tog med sin man och Carl Philipp och Yvonne kom med sig själva. Så vi parkerade männen runt grillen och kvinnorna i köket, sådär som det ska vara, och pratade ikapp några månaders happenings. Det var fint att se så många av mina vänner samlade på ett och samma ställe. Att dom också lyckats fånga sådana fina män är också ett plus, om ni frågar mig.
 
 
Jag glömde dock ta upp köttet ur frysen och fick snabbtina och snabbmarinera det när Eric ropade att grillen var klar. Tur att jag hade kommit ihåg allt annat då, och att köttet sedan smälte i munnen på mig och jag insåg hur mycket jag saknar renkött.
Också trivs jag bra här i Bad Nauheim. Det är så fint här på halv-landet. Här vill jag bo, nu ska jag bara komma på ett jobb jag kan hålla på med som ger mig så mycket pengar att jag har råd att bo här. Any suggestions?

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!