Saker jag har hunnit med sen sist;

  • Pussat på barn
  • sagt hejdå till en fin, fin familj som jag kommer sakna jättemycket (jag grät nästan inte)
  • varit på grillparty
  • gått på stan
  • shoppat förvånatsvärt lite
  • ätit god mat
  • sett en gayparad
  • sträckt en skinka (inte samtidigt som jag såg paraden)
  • druckit Apfelwein på le pub.
  • hängt med fina, fina vänner
  • ätit glass, och godis och kakor. Och tårta.
  • druckit en flaska vin
  • räddat en mus
  • solat (förvånatsvärt lite)
Det har varit en bra helg helt enkelt. Med fina vänner, finare syster och fina påhitt. Nu är det, tyvärr, bara en dag kvar och på tisdag förmiddag åker hon ifrån mig. Min lilla, fina, syster. Det är tråkigt, det kommer bli lite ensamt här. Men en vecka klarar jag nog, jag ska jobba en del och sen är det bara en vecka kvar tills Iza kommer tillbaka och sen kommer min sambo. Och tills dess har jag ju andra finisar att hänga med. Så det är inte så synd om mig, trots allt.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!