Sickness och sånt

Efter en veckas hårt jobb är jag inte bara trött utan rejält sjuk också. Igår sov jag i princip hela dagen och jag tror det hjälpte. Nu sitter jag och sörplar te och väntar på att någon annan i familjen ska vakna så jag kan sätta igång dagen. Duscha kan jag i och för sig göra utan att någon är vaken så jag kan ju börja med det. Sen är det bara den här dagen kvar och sen far vi till Tyskland, systra mi och jag. 
 
Förresten var Laleh det bästa jag såg på hela P&L-veckan. Så. Himla. Söt. Tjej. Hon sjunger helt fantastiskt och hade en underbar show. Hon tyckte nog också att det var roligt eftersom hon vägrade sluta sjunga! Riktigt bra verkligen.
 
Nu ska jag duscha och sedan sticka iväg till Borlänge och hämta ut mitt pass.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!