That's funny.

Idag har jag och Sis badat med Axel och sedan åkte vi in till stan och hann in på Cos innan jag var tvungen att åka på jobb no. 2. Jag shoppade en randig T-shirt och en axelbandslös bikini-topp (detta mest för Yvonne). Sen tittade vi in hos Josefin på Design House Sthlm och jag lyckades inte köpa örhängena jag har kollat på i flera veckor. Yey me! Sedan spenderade jag faktiskt eftermiddagen på Barnsjukhuset i Ostend, Henri var sjuk (Bronkit) och hans mamma behövde få jobba några timmar. Så vi spelade spel, ritade, sjöng och läste böcker i hans sjukhussäng. Lille snutten, jag tyckte så synd om honom.
 
Nu tjockar vi framför tv.n med left-overs och en gosig katt. Det ska vi göra resten av kvällen.
 
Och vänta på att tjidtjie ska logga in på Skype så vi kan prata lite.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!