Happy Montag

Idag är det måndag. Jag är alldeles dagvill nu för tiden. Det kan bero på att mitt jobb har varit helt okontrollerat och inte speciellt rutinmässigt. I alla fall är det "vanlig" vecka den här veckan (så vanlig den kan bli med EM och besök). Idag har jag morgonpromenerat, ätit fruktsallad till frukost och dammsugit köket (eftersom jag rev ner min mjölkskummare. Darn). Jag har sjuk träningsvärk från gårdagens workout, så resten av dagen blir jag nog bara hemma. Tänkte göra lite smycken (någon som vill köpa?) innan jag ska hämta Karin och Oskar på fritids. Ikväll är det självklart match som gäller. Det är inte helt bestämt vars vi ska gå än, men vi blir nog ett gäng. Vi är ju rätt många svenskar här i staden trots allt.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!