Käraste dagar - lugna ner er

Nu går tiden alldeles sådär fort igen. Så jag itne riktigt hinner med. Dagen idag bara susade förbi (då ska vi inte tala om gårdagen) och nu sitter jag här i sängen. Har jobbat dubbelpass, ätit mat och virkat klart ett armband. Imorgon ska jag dubbeljobba (gör jag visserligen även på torsdag) och sen kommer Madde! Hon stannar nästan en hel vecka och vi ska hinna med massa mys (och lite bus. Johodå det är vi ännu inte för gamla för). Imorgon är det även avslutning på kören och det betyder att det är ännu närmare till min "semester" som förmodligen kommer att bli den bästa på väldigt länge. Eller okej, min förra sommar var också alldeles fin och lycklig. Mest lyxig, två månader hemma med familjen är ju onekligen lyx vars man än bor. Det lär väl dröja inna ndet händer igen, nu är det slut på sötebrödsdagarna och in med vuxenlivet på riktigt. Som tur är kommer min lillasyster (den stora lillasystern) och bor med mig i tre hela veckor i sommar! Så okej, det är väl lyx om något.


Lillasyster och jag efter en Sverigesommar. Oklart vilken.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!