Ny-skor

Imorgon åker jag som bekant till Sverige för lite samvaro och jobb. Jag ska jobba arslet av mig på Peace and Love i år igen. Förra året höll jag på att dö av två saker;
  1. Värmeslag
  2. ont i fötterna
i år verkar det inte bli lika varmt som förra året, och jag har inhandlat ett par nya skor. Ett par som är både skitsnygga och hur sköna som helst. Dom är till och med redan ingådda och kommer förhoppningsvis göra sitt jobb under 5 dagars konstant gående/stående/springande (beroende på vad Jenny säger åt mig att göra). Jag återkommer med recension efter festivalen.
 
Vilka ska dit förresten?
 
 
Ny-skorna. 35 € på Nike's outlet i Zweibrücken.

Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-06-21 @ 10:21:11

Och sen kommer jag hem och vi kan KRAMAS!
Svar: och det är ju helt UNDERBART!
Angie


URL: http://enannanjessica.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!