Sista dagens "to-do"

Idag har jag en hel massa saker som jag måste få gjort. Och detta i eftersvallningarna (wtf?) av min lilla spontansjukdom. Idag mår jag mycket bättre, men ni vet hur man blir efter man har varit sjuk. Allting är jobbigt och man är svag och klen i sina rörelser. Nu har jag bockat av hänga tvätt (jo, jag tvättade igår men glömde hänga upp det) och ska alldeles strax ta itu med tvätta sängkläderna. Sedan är det sådana simpla saker som betala räkningar, packa, städa hela lägenheten, diska, gå med sopor och flaskor och så vidare och så vidare som är kvar. Imorgon flyger jag nämligen. Till Sverige och det ska bli riktigt skönt. Några dagar ledighet innan jag ska jobba, och tänk, om bara två dagar får jag träffa aehtjie och lillan. Det är dom jag inte sett på mest länge och alltså längtar mest efter. Den stora lillan får jag ju nämligen ta med mig tillbaka till Tyskland sen. Oh vad det kommer att bli bra hörrni!
 
Nej, för att kunna tvätta sängkläder måste man kliva ur sängen va..

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!