Biomåndag

AAH! Var just och såg Hungerspelen tillsammans med Mathias och Yvonne. Först lämnade jag tillbaka ett linne jag köpte i fredags på Cos. Det var ett litet hål i den (som, om jag ska vara ärlig, kom till när jag hade det på mig), och jag fick ett presentkort i utbyte (bad om ett). Så nu känns det som att jag har fått ett presentkort på Cos, när jag egentligen köpt det själv! Win win! Eller inte egentligen men jag låtsas det okej.

Filmen var det ja. Den var jätte, jätte bra och levde absolut upp till mina förväntningar. Såklart är boken bättre än filmen, eftersom en film omöjligt får med alla detaljer, men filmen var verkligen jättebra. Även min sambo (som väldigt sällan kollar på film och då mest sitter och önskar att den ska ta slut) tyckte mycket om den. Bättre recension kan den knappast få. Jag måste nu planera in att åka och hämta tredje och sista boken i serien hos Iza. Jag förstod liksom aldrig att hon hade den och nu sitter jag här och läser om Gucci-familjen istället. Den är i och för sig väldigt bra den med..

Kontentan av detta; SE Hungerspelen! Den är riktigt, riktigt bra.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!