Det blir vad man gör det till

Nej, nog för att det låter som kaos i huset, men jag behöver inte ha kaos i livet bara för det. Jag tog mig i kragen, gick på en liten promenad och utforskade det Penny-markt som ligger väldigt nära oss. Vi har dåliga erfarenheter av Penny, men detta var otroligt stort och fräscht. Jag blev nöjd, inhandlade diverse ting och gick hem igen. Nu har jag satt igång ett bördbak och funderar allvarligt på att baka en kaka lite senare också. Just i skrivande stund är det även tyst i källaren (för det är tydligen där han håller på idag. Alltså under oss, alltså kan jag inte rädda mig in i något rum för det låter lika mycket överallt) så jag njuter av det en stund. Det ska nog bli något av den här dagen också ska ni se.


Lördagsbak på G.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!