It's MONDAYS I'm in Love.

Jag lyckades med mina tasks, men glömde såklart vykorten hemma hos Joesfin. Nåväl, halvvägs kom jag åtminstone. Jag och Josie har spelat Alfapet (jag vann), kollat på svensk film och pysslat med hennes mosaik-bord. Det bjöds även på lunch i form av ugnskorv (heter det så?) och potatismos. Gott som tusan ska ni veta. Jag har helt enkelt haft en mycket fin måndag, dom börjar bli mina favoritdagar, måndagarna. Det är inte illa gjort av en dag som är så hatad av vanliga människor.

Efter det bara är bussarna som har åkt som dom ska (nästan som dom ska) så har jag även promenerat runt i Bockenheim med omnejd. För att ta mig till bussarna som går hem till mig var jag tvungen att promenera. Att det varit 9 grader varmt och lite smygsol har ju inte gjort något heller. Det var så skönt att vara ute och promenera. Men nu är jag hemma igen. Jag ska improvisera fram lite middag (åt nyss fyra chokladbollar men jag är rädd att det inte räcker..) och fortsätta kolla på Gossip Girl.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!