Mys-söndag

Idag har jag tagit hand om di små. Eftersom det är söndag var allt stängt, men vi tog oss ut till en lekpark, då dom inte är stängda.. Det blev lekparken vid min gamla skola, den jag läste tyska i med Josefine när vi bodde i Bad Homburg. Det var fint och barnen hade roligt. Sedan åt vi lunch på Pizza Hut och åkte hem och gosade framför Vasaloppet (jag gosade framför Vasaloppet, A sov och K lekte hos grannen). Nu har jag, Yvonne och Cp just kollat lite Big Brother. Det är dags för middag och sen ska jag och min sambo ha dejtkväll i form av Love Actually. Hon har inte sett den, det är dags.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!