Reseplaneraren

Ikväll gjorde vi slag i saken.
Och bokade en resa hit till min stora lillasyster!
Marika kommer och spenderar TRE HELA VECKOR tillsammans med mig i Frankfurt! Jag är så lycklig att jag kan spricka!

Och när vi ändå är inne på ämnet är det fredag den 22 Juni som jag landar i Sverige. Har ni några midsommarplaner runt Falun eller varför inte i Stockholm, så kan ni ju höra av er. Jag börjar nämligen inte jobba fören på tisdagen den 26 Juni och måste inte vara i Falun fören på måndagen innan. Då ska jag nämligen fixa ett pass. haha.

Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-05-29 @ 05:03:31

Åhhh! Midsommar! Minns du förra året? Det var minsann en redig midsommar det! Lycka till att kunna slå det i Sverige... ;) Puss!

URL: http://enannanjessica.se
Madde skrev 2012-05-29 @ 08:08:27

Åååh.. då kan vi ju fira midsommar ihop!!!
marika skrev 2012-05-29 @ 21:23:58

det kommer bli awesome sis! bästa sommaren ever ;) <3<3<3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!