This is more for me than for you.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Har knappt gjort annat
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Jag hade inte direkt några nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja. Ida fick en liten Anna
4. Dog någon som stod dig nära? - Kanske inte nära, men släkt är alltid nära på ett sätt
5. Vilka länder besökte du? - Ja, jag bor ju numera i Tyskland så jag besökte Sverige, Österrike och Frankrike
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Kanske (förutom mer pengar såklart)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? -  Parisresan är ett solklart minne.
8. Vad var din största framgång 2009? - Jag har gjort saker jag aldrig hade vågat när jag bodde hemma i Sverige
9. Största misstaget? - Don't really want to spit it out loud yet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? -  Ja. Trodde det var blindtarmen men det visade sig vara stress och panik.
11. Bästa köpet? - Har köpt (för) mycket bra saker. Mina stövlar bla
12. Vad spenderade du mest pengar på? - öl?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - mer att NÅGRA har gjort mig riktigt glad. Tex hela familjen Byström gör mig glad, och speciellt mina vänner här i Frankfurt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Tonight's gonna be a good night, My life would suck without you, Bella's lullaby, Fairytale of new york, It's good but it just ain't right och det mesta med Die Ärzte.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - I genomsnitt, gladare. Jag har haft några downs, men dom är väldigt få och kan räknas på ena handens fingrar. Jag hoppas att jag får fortsätta att vara glad året ut. Vi får se imorrn.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Kanske ringt mer hem till Sverige.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - tänkt..
18. Hur tillbringar du julen? - Hos Familjen Byström här i Frankfurt. Sen åker jag hem till Sverige den 25.de för två veckors semester.
19. Blev du kär i år? - Don't know yet. Nej inte kär..
20. Favoritprogram på TV? - Har inte kollat på tv i år, men True Blood är grymt
21. Bästa boken du läste i år? - Har inte läst speciellt många nya böcker. Men jag har snart tagit mig igenom en Harry Potter bok på tyska. Det är grymt!
22. Största musikaliska upptäckten? - Har upptäckt att jag gillar rock

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Ja. Ett Thomas Sabo armband som jag sedan fick av Carl Philipp och Yvonne
25. Något du önskade dig men inte fick? - Faktiskt inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Jag var hemma och donade på och på kvällen hade jag bjudit in några vänner på sekt, tårta och öl. Hur fin födelsedag som helst

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Inte just nu, Imorgon kanske jag önskar annorlunda.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Lite mer rockig än andra år. Lite bättre än andra år. Lite snyggare helt enkelt. ;)
29. Vad fick dig att må bra? - Mitt liv i Frankfurt. Små korta sms, en kram och fina ord.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Alexander Skarsgård. Lätt
31. Vem saknade du? - Mina syskon + syskonbarn, och ska jag välja två vänner hemma i Sverige är det Jannie och Nisse.
32. Den bästa nya personen du träffade? - Yvonne. Lätt

Angie


Comments
Onne skrev 2009-12-22 @ 18:11:56

Finns det något som hade gjort ditt 2009 bättre? : om min bästa lilla syster marika hade varit hos mig varje dag! ;)

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!