En uppdatering. medans. Y. Pratar.. I. Telefon.

Idag gick jag omkring naken i Yvonnes lägenhet hela förmiddagen. Anledning? Vi var ute igårkväll frö att Caroline skulle åka hem idag. Jag skulle inte hämta Elias fören 14.00 och hängde mig kvar i Yvonnes lägenhet tills jag var tvungen att gå.

Efter vi bärt ner alla möbler i hela kyrkan till källaren åkte jag och Yvonne ner på stan där vi äntligen löste mitt bh problem. Det var en kritisk situation kan jag säga er och därför fick det bli proffsrådgivning på CKU och en rejäl slant för en skitbra bh. Sen bjöd Yvonne mig på middag på Café Hw och efter en tur på Kaufhof tog vi U-bahn hem. Nu ska jag och Yvonne se på Bonde söker fru, för vi har missat helt vem. Rogge. Valde..


.Att. Åka. Med. Till..





.Turkiet.
Angie

Comments
Åabpa skrev 2009-12-18 @ 21:26:27

"bärt", verkligen? Åabpa?

URL: http://frokensvart.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!