Ich habe ein neues Kamera.

Men jag har inte kommit underfund med hur man använder den på bästa sätt ännu, och i mina försök att lära mig så tog batteriet slut och nu måste jag ladda den innan jag kan försöka ännu hårdare. Men jag lovar, jag ska göra mitt bästa så kanske det iaf blir några bilder här hemifrån (trist bara att jag fick ett enda, skitdåligt kort, från kvällen).

Jag fick sms från Yvonne idag. Hon hade 20 grader varmt och skulle just äta lite mat (wow) ute på altanen.

Själv sitter man inne och mumsar ostbågar eftersom det är 30 grader kallt ute. Jeez alltså.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!