I'm still mad as hell and I don't have time to go round and round and round. It's too late too make it right.

Idag bastlade (vilket bra tyskt ord. Bastla.) jag och Elias ett tomtehuvud som vi klistrade fast på ett papper. Det var ungefär så kreativ jag har varit idag. Vi läste även en Hitta Nemo-bok på tyska och åt lunch. Sen lekte jag med Yvonne och när hon gick för att ha kör tog jag världens längsta dusch. Nu är jag snart påväg ner på stan för att träffa Caroline och Izabella. Mys.

It's whiskey in the jar

Ommanintevillannatänattvaranäradå?

Angie

Comments
Åabpa skrev 2009-12-16 @ 22:45:42

Mina låtsasbarn i Zh använde också tysk-svenska. "Bastla" var ett ord, "ficka" var ett annat...

URL: http://frokensvart.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!