Pics and other stuff (mest pics fakiskt)



Jag tänkte såhär. Yvonne somnade mit i ett True blood avsnitt, och jag passar därmed på att sno lite bilder från hennes kamera (jodå, hon får skylle sig sj som inte ha lagt in det tidigare). Det blir ett härligt hopplock på allt möjligt som ni inte har fått se än. Så enjoy my friends.



När basartransporten kom med allt godis var vi lyckliga som tusan ska jag säga er!



Julmust mina vänner, is the shit om man bor i Tyskland!



Fröken Rebermark på basaren. Sötnos.



Nej, vi är inte riktigt normala jag och Yvonne. Från basaren detta också (om ni inte förstod det)



Dom tre vännerna i folkdräkt.



och en favorit i repris. Jiho.

Så är vi inne på dagen idag. Efter kvällsmaten (jag får inte säga kvällsfika för barnen blir alldeles förvirrade då) så tog jag mit pick och pack och åkte hem till Yvonne för lite samkväm (alltså heter det verkligen så?) och vad får jag se, jo, jag har fått en egen "korg" inne på Yvonnes badrum med diverse pinaler i. Tex en nyinköpt deodorant (då jag bett extra om det eftersom hennes deo suger)



Jag blev lycklig och packade ner lite fler saker som jag "råkade" ha med mig.



Detta är då mina ägodelar i hennes badrum (förutom min lilla handduk som hon fint hängt upp på en egen krok). Vi ser en bodylotion (då Y inte använder det så behövde ja en egen. Känner du igen den Joss?), en liten necessär (som kommer följa med hem igen, iaf innehållet), puder (som jag la ner på förra bilden) tamponger (eh, ja), en hårsnodd och en deo. Observera även tandborstn, inskuten från höger.



Nu är jag trött och eftersom Y ska upp i ottan och jobba imorgon så ska jag också det. Inte jobba, men passa på att ta ännu en morgonpromenad eftersom jag ändå är uppe.

Godnatt mina vänner (och oh så härligt det var att få prata lite med både Fredrik och Amanda på skype idag. Fler vänner på skype tack!)
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!