Svar pa tal.

Tjidtjie, jag haller med om att det har varit lite med bilder den senaste tiden. Det kan bero pa tva saker;

  1. Jag har knappt tid att blogga, än mindre ladda upp bilder
  2. min kamera vill ta ungefär 1 bild, och sen vill den helst stänga av sig/haka upp sig/blinka i olika färger.

Obs. Det där sista kan ha varit ljug. Alltsa det med färgerna. Mest blinkar den rött. Lite grönt om den har lust med det.

Men jag ska försöka slänga in lite bilder fran bade i tisdags da vi var ute och firade Cameron (om det finns intresse dvs) och nagon bild fran idag när vi har lussat (det har för övrigt gatt kanonbra).

Men nu är mitt vänsterben sa trött efter att ha kört runt i hela Frankfurt (yes you may call me the queen of the roads in frankfurt) sa jag ska ta min inköpta Svenska chipspase (som jag LÄTT förtjänar) och ga hem och sova hela eftermiddagen (da natten inte innehöll mycket sömn av diverse anledningar) (okej, det där lätt kinky, det är det inte, tro mig).

Angie


Comments
Maja skrev 2009-12-10 @ 16:16:40

glömde du bort att det fanns åäö på vissa ord eller fuckade datorn upp sig?haha

URL: http://majarific.blogspot.com
marikafillifika skrev 2009-12-12 @ 12:08:27

sv: jo jag vet. Det är kätte jobbigt med svart bakgrund, men det var så fint och passade till bloggen, men ska försöka hitta ett bättre sätt ;) tjf<3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!