Trying to get trough the days

Igår fick jag panik och slängde mig på en U-bahn hem till Izabella. Där pratade vi ett bra tag i hennes lilla alpstuga innan vi åkte ner på stan och strosade omkring på julmarknad (fattar ni hur mysigt det är på julmarknaden inne i stan på kvällarna. URmysigt!)
Mötte sedan upp Caroline som anlänt till Frankfurt (JIHO) och tog två öl på Gagos (som tydligen ska stänga efter nyår, trist). Det var precis vad jag behövde. Två fina vänner och en massa skratt. Jag avslutade kvällen hemma hos Yvonne.

Idag har jag varot och småjobbat i kyrkan och sen barnvakt på kvällen. När jag lagt barnen kom både Yvonne och Carl philipp hit och höll mig sällskap vilket var underbart. Jag har lite svårt för att vara ensam just nu nämligen, så Yvonne sover kvar här inatt. Hon hade även med sig en chokladkaka från IKEA när hon kom hit, och det mina vänner var guld värt!

För att påstå att det är lätt just nu vore en lögn.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!