Walking in a winter wonderland.

Yvonne kom hem och fikade hos oss i eftermiddags. Efter det lekte vi i snön och åkte sen ner på stan för att försöka fixa dom sista julklapparna (känns som att jag redan har berättat om detta va?). Vi lyckades sådär med det. Mötte upp Carl Philipp och gick och köpte öl och mat som vi medtog hem till TV-tornet. Cp fixade middag och jag försökte tillfredställa honom genom att hacka grönsaker. Nu ligger det till så att Cp är en riktig köksnazist och hur jag än hackade och skalade (jodå, skala gurkan var man tvungen att göra) så blev han aldrig nöjd. Tillslut fick vi riktigt god mat och den intog vi framför Hip hip hora. Sen hjälpte han mig med en julklapp (nyfikna nu va?) innan jag och Yvonne pulsade (ja ni läste rätt, pulsade) hem till henne.



Nu chillar vi med mackor och öl innan vi ska sova. Vi har insett att man borde göra det någon gång också. Dumt att försöka börja med det klockan 3 en måndagsnatt dock.

Snart mina vänner, är det dags för hemfärd för mig. Jag kommer att landa i Svea rike på arlanda kl. 18.00 den 25.de december och sedan ta mig vidare till Falun dit jag anländer med tåg kl. 22.25 samma kväll (eller natt om ni så vill). Sen åker jag vidare till Funäsdalen dagen efter. Improviserar mig fram ett jullov och sticker till Frankfurt igen den 8.de Januari.

Så nu vet ni det, nu ska jag äta macka.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!