9 days to go.

Nu är det snart bara en vecka kvar tills jag fyller år. (jag vet, jag verkar gå in stort för det här)
Jag önskar mig fortfarande verkligen verkligen ett par stövlar. Men ska jag ha tag på ett par bra som jag kan ha ett tag så kostar det (enligt min personliga shoppare Izabella). Så nu vet ni det..

Annars, om någon lyckas vinna på lotto och vill ge mig en fetingpresent så önskar jag mig en mulberry-väska (jag tror den hamnar på "sak man ska ha ägt innan man dör"-listan). Om ni har svårt att välja vilken kan jag önska mig den här väskan som jag hittade på en blogg.

Eller ett par skinnhandskar, en skinnjacka, ett par jeans eller en väst.

Fast jag blir glad för ett vykort också, faktiskt! Som Jannie sa, brev är totalt underskattade.
Angie

Comments
tjidtjie skrev 2009-11-13 @ 18:25:19

Ser i inlägget en liten verklighetsflykt och kånner att jag måste upplysa dig (så du inte får en svår chock)om hur det kan vara att fylla år som vuxen. (Å det blev du förra året pigan) Det kan vara så att både antalet och summan på presenterna drastigt minskar. Minns själv (eftersom även jag är presenttokig å vet att jag gjort fel som vant e mina barn med många presenter)min enorma besvikelse när jag upptäckte vid ca 21 att om man ville ha ngt stor och dyrt så kunde man inte önsa sig det själv längre, det var till att börja spara, eller vara utan. Så vill förbereda dig lite...förvänta dig inget å glädj dig åt de lilla, så blir glädjen desto större. Det är vid 21 man börjar få the, servetter, vin, lotter, choklad och sånt ;-) Fammah
aahka skrev 2009-11-14 @ 00:20:35

men du kan alltid lita på Aahka

Famma
Maja skrev 2009-11-14 @ 12:45:06

Mulberry bayswater är min vän. när jag får ett jobb ska jag börja spara till en. fick förresten panik för någon dag sen och trodde jag missat din födelsedag men icke.



brev är fint. din adress tack:)

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!