Angie proudly presents;

Jag har ju inte presenterat min vän Yvonne än, så jag tänkte att jag börjar i denna ända;

renhuvud.blogg.se proudly presents;

Yvonnes kylskåp! (som är ett skämt)



Hylla nummer 1 - Yvonnes youghurthylla. Inte speciellt välfylld vid detta tillfälle om ni frågar mig.

Hylla nummer 2
- min och Carl philipps hylla. En aning mer välfylld..

Hylla nummer 3 + 4 - Yvonne väljer att kalla dessa hyllor för "mathyllor". Just nu består "maten" av;
  • ett smörpaket (som hennes pappa (se föregående inlägg) köpte när han var här för en månad sen)
  • ägg
  • philadelphia (som jag snart har ätit upp då det var typ, en klick kvar i detta)
  • Hallumiost
Oklart vad hon tänkt laga för "mat" med dessa delikatesser..

Hylla nummer 5 - min och Yvonnes gemensamma hylla (jag har köpt creme fraichen, hon sylten och pastasåsen, men vi äter det enbart tillsammans)

Hylla nummer 6 - den sk. "dryckeshyllan" (om man bortser från min och Carl philipps hylla dvs)
  • två juicepaket (ett är mitt, det längst till vänster)
  • en halv flaska sekt
  • en tonicwater (observera bristen på gin i hushållet)
Jag ber er även observera dom "tomma" hyllorna. Som faktiskt är, precis som det låter, väldigt tomma.

Det borde även tilläggas att Yvonne snart ska gå och handla.

"-men jag ska handla snart Angelica! På fredag!"

Nej men säger du det, fredag.. Ja ingen hinner ju svälta ihjäl innan dess..

Jeez alltså, och här ska jag bo.
Angie

Comments
Izabella skrev 2009-11-18 @ 09:08:57

Jag tror det är du som lider mest av att kylskåpet är tomt dear angie:D

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!