Inte är det väl svinpäls, men helt bra mår jag ju inte.

Chefsbacillen - Alltså, en urinvägsinfektion är ju ingenting, hon är ju van vid mycket värre!

Bacill två - menar ju det, jag tar med mig frugan och kilar upp till halsen och hänger mig fast vid hennes halsmandlar.. Alternativt stämbanden..

Bacill tre - perfekt! Jag ringer Mange och Jeppe och så tänder vi en brasa uppe i huvudet och spelar bongotrummor vid lägerelden hela dagen. Kommer bli skitskoj!

Chefsbacillen - er kan man lita på, själv sprider jag ut ungarna i kroppen så får dom springa av sig i hennes leder och muskler. Lika bra att passa på medans vi är igång. Kör inte på för hårt nu killar! Hon har en fest på fredag hon måste gå på.

Bacill ett och två - Ajaj Kapten!
Angie





Comments
madeleun skrev 2009-11-12 @ 14:44:15

alltså, HAHAHAHHAHAHAHAHA
Jessica skrev 2009-11-13 @ 09:16:27

Jag gillar din inställning till min fest, men är du inte frisk så är det okej att inte komma. Jag blir inte arg eller så. Så du vet. :) Kramar!

URL: http://nogg.se/jesssica

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!