Jag har aldrig sagt att jag ser bra utan glasögon, på morgonen (eller annars heller för den delen)

Angie (kollar ut genom fönstret alldeles nyvaken) - Yvonne! Det har snöat!

Yvonne (kollar ut genom samma fönster) - öh, nej det har det inte..

Angie - Men nehe, då är det väl bara frost då.

Yvonne - Angelica.. nej.

Angie - ja men det är väl det där vita huset då! Herregud så noga man ska vara..

Ikväll blir det födelsedagsmiddag på Café Hauptwache med 11 (eller kanske fler) au pairer/nannys/studenter/kantorer (inte för att det kommer 11 st kantorer, mest bara en, men you get the picture). Eftersom man inte får fira sin födelsedag i förväg här i Tyskland så luras vi ikväll och säger att jag fyller år nu. Det är liksom lika bra, annars kanske tyskarna blir arga.

Och jag vill inte ha en arg tysk efter mig. Faktiskt.
Angie

Comments
Yvonne skrev 2009-11-20 @ 13:53:22

Haha, 11 kantorer...det vore ju nåt...haha.. Nej nej, I´m the one and only!

URL: http://yvonnees.blogg.se/
Johannes skrev 2009-11-20 @ 16:21:33

hahahaha, 11 kantorer. pratar psalmer och sånt, hehe.

Hade blivit förvånad om det snöat i frankan Angie, här i östersund är det regn och grått. har inte sett solen på över två veckor(!)

URL: http://bergqvizt.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!