Jag och min sambo.

Jag och Yvonne har ett rätt spännande förhållande, det vet alla som känner oss (vilket inte är så många, som känner oss båda två tillsammans alltså.. Vi har väl för guds skulle många som känner oss men.. äsch, ni fattar).

Som nu tex. Nu sitter jag hemma hos Yvonne i hennes lägenhet, Yvonne har inte kommit hem än, hon är nämligen och tränar. Jag däremot har hunnit göra en pannkakssmet och ska snart vispa grädde. Jag har även bjudit hit Carl philipp för att joina oss i vår pannkaks-kväll.

Nu ringde hon och sa att det inte kommer någon tunnelbana till henne, jag bad henne köpa jordgubbssylt.

..det hade hon redan gjort. Såklart. Great minds think alike and all that.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!