Jag skulle ju se Morning boy!

Som jag sa before så är det Schweden woche i stan denna vecka. Det var inte helt imponerande, men det jag såg fram emot (förutom ikea-korven) var att få se Morning boy spela ikväll.

Nu är jag som sagt sjuk, och även fast jag idag mår mycket bättre så är det inte läga att dra ner på stan och hoppa omkring i kylan till ett band.

Speciellt inte om jag ska kunna gå på Jessicas inflyttningsfest imorgon. Och det mina vänner, det ska jag göra.

Men lite ledsen är jag bestämt, och speciellt då Carl philipp ringer och undrar när jag kommer ner på stan. "dom håller ju på å soundcheckar nu!"

Tack Cp.
Såg du inte hur sjuk jag var igår? Trodde du på allvar att jag skulle tillfriskna så pass att jag kunde köra en helkväll med Morning boy och öl ikväll?

Nog för att jag är en hårding, men särskilt dum är jag inte.

Nej, ikväll blir det istället ost och kex med Jenny, Anders och Yvonne.
och det är inte fy skam det inte!
Angie


Comments
Yvonne skrev 2009-11-12 @ 18:33:25

Ja, det suger hörru.. Men vi får iaf kex och ost. Lite vin också kanske?? Imorgon gör vi återigen det vi är bäst på!! Då har du hunnit samla nya krafter!

URL: http://yvonnees.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!