Jobb med julbasaren och allt annat.

Idag har jag jobbat precis hela dagen. Imorgon är det första dagen på julbasaren, så det har varit massor att ställa iordning. Jag har städat, passat barn, burit grejor, ställt iordning godisståndet och en massa annat smått som behöver göras. Det har dock varit både roligt och mysigt att hjälpa till, och Yvonne serverade glögg emellanåt, så allting har flutit på jättebra!

Nu är jag jättetrött och ska faktiskt gå och lägga mig på en gång. För imorgon är det full fart igen (som resten av helgen) och då gäller det att vara pigg och alert!

Oh så jag trivs här.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!