Just for you

Igårkväll åt vi middag på Café Hauptwache (eller, jag och Emma kollade på medan Yvonne och Nilla åt) och drack massa öl, sekt och shots. Sen drog Toni med oss på Mantis och sen till någon annan wierd bar. Som var rätt mysig. Tror jag. Sen åkte vi till Club Keller och sen åkte vi.. hem.

Alltså, jag är sjukt trött. Ursäkta mitt tråkigaste inlägg ever.

Jag kanske kan vinna pris i det?

Och vinnaren i kategorin "årets tråkigaste inlägg" är... Angelica Renhuvud!

Så kommer det nog bli. Så glömmer dom att jag har två efternamn också.
Angie

Comments
E. skrev 2009-11-06 @ 20:34:42

Äsch, inte är du tråkig inte. Bara söt, och trött med all rätt :) haha

URL: http://ebl.blogg.se/
onne skrev 2009-11-08 @ 13:23:56

hehe.. låter kul för mig (: så ni hitta till slub keller? utan omvägar? xP

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!