Låtom oss döpa detta djur.



Det här är min elefant.
Den är sned, jag vet. Men det är okej.
Jag köpte den igår när jag, Iza och Kamilla racade till IKEA i värsta bilen.
Jag var bara rädd ungefär två gånger.
En gång tex när Izabella inte märkte att hon hade en bil framför sig. Vi var rätt nära att rulla in snygg-mercan i en ful-bil. Vi fick tillåtelse att bli rädda och skrika. So we did.

Nu undrar jag vad jag ska döpa min elefant till.
I gänget har vi redan hunden Fridolin och flodhästen Flodis (påhittigt, jag vet).

Det enda ni behöver ha i beaktning är att det är en kille.
En kill-elefant.
Angie


Comments
Izabella skrev 2009-11-24 @ 19:27:47

Varför är alla gosedjuren killar?? Aaaaha jag kom på svaret själv nu
jannie skrev 2009-11-24 @ 19:44:27

fanten är redan taget! så det får du hålla dig undan!

jag ger härmed några hjälpande förslag;

snorke

bubbel

sugröre

snatte

brake



ja, dessa är fina kandidater!
Åabpa skrev 2009-11-24 @ 22:44:18

Ok, jag tycker Tantor, men Molly envisas med att den ska heta Snabel. Snabeln Renhuvud, känn på den...;-)

URL: http://frokensvart.blogspot.com
Nisse skrev 2009-11-25 @ 12:13:07

Jag tänkte också på snabel :) Molly har bra smak för namn :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!