Manchmal, aber nur manchmal..

Om 8 minuter stänger dom ner blogg.se för att typ. Förbättra något eller så. Oklart vad dom ska göra. Enbart därför känner jag att jag måste hetsblogga ett sista inlägg innan jag (hör och häpna) kanske ska gå och lägga mig. Håller på och läser Harry Potter på tyska just nu (det är lite trist att jag inte har möjlighet att läsa någon tyskakurs just nu) och böckerna i sig är ju bra, så jag ska nog fortsätta med den.

Och eftersom den är på tyska blir man lätt trött och då har jag löst mitt sömnproblem också.

Förresten har jag en thing för "Die Ärzte" just nu.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!