Mina fina vänner

Som ni kanske minns så önskade jag mig ett lucky charms armband från Thomas Sabo i födelsedagspresent. Döm om min förvåning när jag öppnar presenten från Yvonne och Carl philipp och finner armbandet med en snöflinge-berlock på (helt underbart). Jag skrek av lycka och visste knappt hur jag skulle bete mig. Sen fick jag av pojkarna ännu en berlock (en fyrklöver). Jag fullkomligt älskar armbandet och båda berlockerna är så mig. Dom känner mig minnsan.



så tacktackTACK älskade, finaste vänner. Ni två är väl alldeles för snälla mot mig ibland. <3
Angie

Comments
Yvonne skrev 2009-11-24 @ 23:49:46

Bara så snälla som du förtjänar! =)

URL: http://yvonnees.blogg.se/
Tone skrev 2009-11-25 @ 11:50:09

Damn, de va svin snyggt!!! :D
jannie skrev 2009-11-25 @ 12:40:37

vad glad jag blir att du har så fina vänner!



What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!