Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, sanna vänner kan man alltid lita på.

En sak som gör mig glad; Carl philipp och Yvonne. Okej, det var två saker. Idag har jag jobbat, bakat och sen varit på au pairträff. Efter den kände jag mig lite nere, och eftersom både cp och Yvonne är bäst så märkte dom det och stannade kvar hemma hos mig tills alldeles nyss. Jag älskar människor som gör mig glada utan att behöva anstränga sig. Som låter mig sitta stilla ibland, men efter en stund drar upp mig i en dans, sjunger en sång och ger mig en kram.

Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna sådana fina vänner. Jag kan nog bara hoppas att det är för att jag själv är en lika fin vän som dom. Jag vill i alla fall gärna tro det.

Det behövs inte mycket för att göra mig glad. Inte mycket alls. Man behöver bara finnas där.

Men för somliga kan även det vara svårt..

Och snart flyttar Izabella hit. Som jag längtar. Typ lika mycket som Pinochio längtar efter att bli en riktig pojke.

typ.
Angie

Comments
Yvonne skrev 2009-11-16 @ 02:00:58

Det är för att DU är fin! Och bäst!

URL: http://yvonnees.blogg.se/
tjidtjie skrev 2009-11-16 @ 18:13:18

Otroligt! Titeln på ditt inlägg var den sång vi lärare sjöng för våra elever som introdution på vårt tema den här hösten :-) Den är så fin och sann! Vi sjunger även den med eleverna på sångsamlingarna vi haft i höst. Kul att du skrev just det, och så sant.. Sanna vänner kan man ALLTID
tjidtjie skrev 2009-11-16 @ 18:32:33

...oj de bara laddade upp sig av sig själv.

Det jag skulle skriva mer var...Sanna vänner kan man ALLTID lita på. Eatsam datnem, fammah

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!