Sisters in town. Torsdag 29.10.09.

På torsdagen tog vi det mest lugnt innan jag hämtade Elias (tjejerna hade trots allt höstlov). Marika åtog sig uppgiften att baka till barntimmarna, och Elias hjälpte mer än gärna till.



Mina små bakare.
Det blev chokladmuffins med smarties på, som vi sedan tog med oss över till kyrkan och barntimmarna.



Där kikade vi ner i biblioteket och lånade böcker innan det var dags för sångstund, fika och pyssel med 4-6 åringarna. Vi bastlade blommor i olika färger medans vi blev filmade för glatta livet av två män som kom från Svenska kyrkan och skulle göra en rekryteringsfilm för kyrkan i utlandet (Yvonne och Anders var moviestars alltså).



Efter barntimmarna åkte vi ner på stan och träffade Carl philipp, och sedan tog vi med honom hem till prästgården där det vankades tacos och vin. Blev en sen kväll med mycket skratt och prat.

Där fick ni iaf en dag, tänkte ta det lite i taget (förlåt för det men jag ORKAR faktiskt inte mer nu). Så nu ska jag sova, ni fattar nog inte hur spänd man blir av att passa på två vimsiga och helgalna småsystrar (som dessutom är väldigt snygga också). Jag har ont i hela kroppen och lite i magen också. Hoppas att det bara är spänningar som släpper.
Eller nåt.
Angie

Comments
marika skrev 2009-11-03 @ 22:11:30

älskar´t! :) men snyggheten måste jag fått från min äldre syster :) vart ap-ungen har fått sin snygghet ifrån har jag ingen aning ;)<3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!