Småsystrarna



..har åkt hem nu. Jag kom just hem från flygplatsen. Det känns lite tomt (speciellt i rummet som varit överbelamrat med saker från 3 tjejer), men helt okey. Jag är mest glad att dom har varit här så länge, och att vi har haft så roligt tillsammans. Vi har gjort en hel massa roligt, och jag ska verkligen ge er en snabb (kom igen, hur snabbt kan man återberätta 6 dagar) uppdatering senare. Men just nu ska jag vila (jodå, det tar på krafterna att ha två systar hos sig 24-7) och äta middag.

By the way så hittade jag hem från flygplatsen i mörker och spöregn. Jag är en champion. Nu klarar jag av allt.

ha
ha
ha
Angie

Comments
marika skrev 2009-11-03 @ 22:09:14

har haft det underbart. hade jag kunnat hade jag aldrig åkt hem!! men tro mig, i´ll be back ;) <3<3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!