Vilken härlig dag.. lalalalaa

Idag har jag och Elias haft en väldigt fin dag. Vi åt varmkorv och stuvade makaroner (allt gick kanonbra), sedan gick vi ut och delade ut ca 200 (tror jag, fett mkt var det iaf) basarflyers i grannhusen. Dom tog slut alldeles fort eftersom jag och Elias är fett snabba på att dela ut flyers i brevlådor. Något av en dold talang skulle jag tro. Sen målade vi och hjälpte till i kyrkan innan jag gjorde läxor med dom äldsta barnen. Sen var det middag där Anders och Jennys chef från Sverige var med innan det var luciaövning och efter det lite sekt och småprat.

Nu ligger Yvonne för första gången på en madrass nedanför min säng. Ikväll är det premiär helt enkelt. Jiho.

Yvonne påstår även att det bara är 6.5 timme kvar tills klockan ringer. Imponerande för att vara oss, men vi har lovat Jenny att hon ska slippa skrika åt oss att vara tysta. Lite som när man sov över hos någon när man var mindre.

Fast Jenny var ju inte så allvarlig.

Eller jo.

Nejdå.

Det var hon.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!