Fancy some fun tonight?

Gårdagen var underbar. Jag och Madde shoppade ihjäl oss (ni kommer få se vad jag har köpt, men bloggen får vila denna helgen eftersom jag försöker trycka ut varenda droppe Madde och Izabella just nu) innan vi åt middag med tillhörande gratis-prosecco på café Hauptwache.
Taxi till Sachsen och efter en storslagen entré så är festen ett faktum. Vi gjorde det vi gör bäst, and we did good. Idag har vi skrattat oss igenom stan och det var längesen jag mådde så här bra. Mina tjejer är tillbaka, och jag känner mig hel igen. Nu kommer Madde snart ut ur duschen och då är det speed som gäller eftersom vi ska iväg och titta på hennes gamla lag när dom spelar match innan vi kör igång igen. Denna gång med förfest hemma hos Izabella och Gerrit (som har en urfin lägenhet i den finaste stadsdelen med utsikt över skylinen).

Bilder och ordentlig update kommer imorgon kväll. Typ.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!