Ny kör vi tycker jag

Dåså. Nu har jag bestämt mig, och det blir nyBlogg helt enkelt. Om jag ska känna mig pepp behöver jag gilla bloggen jag skriver i, och den förra blev för jobbig för mig. Nu kan jag börja om, ta nya tag och skriva det jag vill. För det är andra saker på gång, nya, skrämmande saker jag inte vet hur jag ska förhålla mig till. Speciellt inte 180 mil ifrån. Men jag trivs här, jag trivs i min familj och jag trivs i Frankfurt (jag undrar hur många gånger ni hört mig säga det). Jag lovar att piffa upp bloggen, men eftersom det är svårare här än på blogspot.com (mer utmaning för mig) så kommer det ta lite tid. Jag gissar på att lillasyster vet hur man gör (då hennes blogg ändrar utseende i tid och otid =P ) så hon kommer få hjälpa mig när hon och Nathalie kommer hit om 8 dagar.

Tills dess bloggar jag på. För det här är Frankfurt och jag har ett liv här (vem kunde tro det för 5 år sedan). Bra att ni är med mig, för det kommer fortsätta att hända saker.

Vi börjar idag. För idag är jag frisk, pigg (jag gick upp 08.50 utan att gnälla, och jag var inte ens tvungen) och fit for fight. Eller okey, jag har lite ischiass (okey, vänta ska jag bara googla hur tusan det stavas)(ischias, jag var inte helt ute och cyklade) och är lite öm i magen (jag har ju inte ätit ordentligt sen i torsdags vettja), men jag är åtminstone pigg! Idag ska jag ta det lugnt på förmiddagen, kanske städa lite i min iglo (mitt rum är lika kallt som på grönland just nu) och sen hämta Elias kl. 12.00. Då blir det lunch och sen ska vi nog ut och cykla. För snart blir det cykelfest, det ska ni veta.
Angie


Comments
Åabpa skrev 2009-10-20 @ 16:46:23

Meeeen. Nu har ju jag blivit gammal, och börjar se dåligt. Större text tack? Love ya!

URL: http://frokensvart.blogspot.com
Åabpa skrev 2009-10-20 @ 16:47:08

Skit i granskning av kommentarer. Drygt!

URL: http://frokensvart.blogspot.com
Åabpa skrev 2009-10-20 @ 16:47:40

Skit i ordverifieringen. DRYGT.

URL: http://frokensvart.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!