Till och med en helt vanlig tisdag kan bli helt underbar

Imorgon kommer dom, mina två småsystrar (skulle jag börja försöka förklara hur det hänger ihop skulle ni inte hänga med, nöj er bara med småsystrar). Det ska bli så skönt att få hit dom och rå om dom lite (undra vem som får rå om vem..)



Ikväll har jag förresten haft en väldigt trevlig kväll. Efter att ha tagit mig och Elias hem från badskolan så for jag ner på stan och mötte upp Yvonne och hennes syster Anneli. Vi kikade runt i affärer och när dom åkte hem för att ha veckomässa (mest Yvonne på den faktiskt) så mötte jag upp Izabella och åt middag på Bar Celona. Helt underbart med lite Angie-Iza tid. Det behövdes verkligen. Efteråt gick Iza hem medan jag återigen mötte upp Yvonne och Anneli och åkte till Sachsen, där Carl philipp till vår förvåning satt och drack öl. Blev en helt gemytlig kväll med stort lyssnande efter U2-låtar (som på tisdagar ger antingen en gratis shot baileys eller en liten guiness i baren).

Nu ska jag försöka sova (som om det kommer hända, jag kommer att röja på mitt rum istället så jag har det gjort till imorrn. Gud vilken bra idé!) så det blir morgon snart och jag och Elias kan åka och hämta Marika och Natta. Vilken helg det kommer bli.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!