Eyjafjallajökull

The word on everybodys lips.

Och nej, jag visste inte ens at det hade h'nt för två dagar sedan. Och verkligen inte vilket kaos det skulle bli. Idag, när jag och Yvonne låg nere vid Main i bara linne så insåg jag en sak.

Det var inte ett enda flygplan i luften ovanför Frankfurt.
Den himmel som vanligtvis är full av flygplan, var helt tom.

Det kändes som lugnet före stormen, som det kan kännas innan ett stort oväder ni vet? Så där illavarslande tyst, en tryckande känsla.

Det kändes som att det här bara är början. Början på något större än vi kan imagine (och nej jag kom inte på det svenska ordet för imagine).

Men nu ska jag sova, och hoppas att jag vaknar till en lika fin dag som dagen idag

Comments
Åabpa skrev 2010-04-18 @ 13:15:18

Det där jäkla molnet kan glömma att vara i vägen nr jag ska flyga ner till dig!



Skitvulkan.

Skitmoln.





URL: http://frokensvart.blogspot.com/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!