I ett fotoalbum där står tiden stilla.

Efter att vi kommit tillbaka från minnes-platsen så satte vi oss och kikade i gamla fotoalbum (är det inte synd att sånt har försvunnit? gamla, hederliga fotoalbum). Det finns hur många bilder som helst med Jonas. Jonas som kom som en blixt, och försvann likadant. Han har alltid vetat hur man gör en entré. Jag är glad att jag har så många minnen som innehåller Jonas. Han är med i mina första minnen och fram tills idag. För minnas honom, kommer jag aldrig sluta göra.



Jag och Jonas i Mittåhammran, Shira (Jonas hund) var aldrig långt ifrån Jonas.



Jessica med Jonas (nästan ny) och jag.



Påskkärringligan i Mittådalen (alltid). F.v. Jonas (I gult om ni missade det. Han skulle alltid vara värst), Silje, Sabina, jag och Marika längst fram.



Jag och min bästa vän Jonas.

Du och jag, för alltid.
Jag ville riva bort kortet vid minnesplatsen. Det var fel, fel att se dig på en bild, mitt bland ljusen och blommorna. Jag och vielle stod där länge, grät och skrattade åt alla tokigheter vi har haft för oss. För kom igen, du skulle alltid vara värst. In i det sista. Och Jonas, ingen kommer bräcka dig där.
Imorgon kommer dom hit från M-dalen. Allihopa. Det ska bli skönt, men jättejobbigt. Jag är glad att vi har en sådan fin familj, en enda stor. För det är så det är. Nu ska jag gå och lägga mig bredvid Marika, krama henne hårt och säga att jag älskar henne. Eftersom den hon helst vill ha här, inte kan. Jonas, vi saknar dig, och kommer alltid att göra.

Comments
Maria skrev 2010-04-29 @ 10:27:15

Jag börjar nästan gråta nu, fastän jag inte känner Jonas. Det måste vara jättejobbigt för dig, men skönt att du kan vara hemma med alla andra i Falun i alla fall. Jag tänker på dig. Kramar <3

URL: http://thulesius.blogg.se/
Ylva Sarri skrev 2010-04-29 @ 11:34:17

Angelica! Du sätter ord på så många känslor så jag blir alldeles tårögd av varje inlägg du skriver. Jag tänker på er alla varje dag!

Kram till er alla

//Ylva
E skrev 2010-04-29 @ 12:18:55

Gieries Jonas! <3
ylva skrev 2010-04-30 @ 07:03:16

Kram kram kram Angelica!

URL: http://creativesapmi.com
Maja skrev 2010-05-01 @ 14:22:12

gud va söt den andra bilden på dig och jonas är..fin...

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!