Once more, you opened the door.

Jag är fett trött.
Så jag tänker inte ge er någon uppdatering om hur gårdagen var (trots att den var askul och det var helt rätt people ute. Förutom nazisten som stötte på Maria kanske.). Nu har jag packat ner massa saker (vet knappt vad, har gått på känsla å packat ner det som kändes bra i stundens hetta så att säga) och jag hoppas att jag inte kommer frysa ihjäl när jag anländer till Sverige (Imorgon 12.00 på Arlanda. Svenskt nummer. Ruf mich an.)

Men jag har en efterlysning. Lillebror har bestämt sig för att ta med storasyster på fest i Falun imorrn. Husgården är det som gäller, så min fråga är; Har JAG några vänner som ska dit imorgon? (ännu roligare är att se om några Falu-/Brlngvänner läser min blogg)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!