Ett dygns yrande

Yran blev helt underbar. Kom dit runt 19.30 och fick ett glas vin av Solveig. Träffade alltså Solveig, Nejla och Ana på en gång och medans Nejla, Marika och vielle drog ner för att se Melissa Horn stannade vi tjejer kvar en sväng. Sen ner, en cider på området och sen en titt på Johnossi innan vi råkade på hela Mittådalshögen på stråket. In i ett tält för en öl och lite dans innan det var dags för kvällens höjdpunkt - kent på stortorget. När dom klev ut på svenen stod vi mitt i, rätt nära scenen och jag har aldrig blivit så lycklig när dom öppnade konserten med Utan dina andetag och fortsatte med det finns inga ord. Vi hoppade, skrek och skrattade och efter ngn låt gav jag upp och anslöt mig till resten av Mittådalingarna lite lngre bort. En helt underbar konsert med helt rätt personer och rätt musik.
Efter konserten var jag helt matt i hela kroppen och vi drog omkring lite innan vi åkte hem med Ana för att få sova ngr timmar. Lördagen blev lika fin den. Sen frukost på stråket, karuseller och trevligt sällskap innan jag och tjidtjie for hemåt igen.


Marika, jag och Nejla på konserten
Bild tagen av Erika Jonsson

Nu har jag anlänt till Syster i Sveg, vilket känns kanon. Blir här några dagar innan jag fortsätter till Falun över helgen och sen vidare till Storsätern (då min lillasyster uttryckt en stor önskan om det). Sen blir det avslutning på cupen i Funäs innan jag ska tillbaka till mitt älskade Frankfurt.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!