I'm gonna hit this city

Igår var vi ut.
I acctually have lite bilder, så därför tänker jag vänta med att.. Äh, vadfalls. Jag har ju iaf 40 minuter på mig innan jag måste gå hemifrån för att ta mig ner till Main (där väntas spelning med black gloves nämligen).

Jag, Yvonne och Leona började med middag hemma hos oss (me + Y, yup. We're living together). Sen eskalerade det i förfest och innan vi visste ordet av befann vi oss på U-bahn, utan en aning om vars vi skulle. Vi hamnade tillslut på Mantis (första gången jag betalat in mig där, jag saknar Toni!) och där träffade vi, helt ovetande, Annika och Lisa! Jag gillar dom tjejerna jättemycket och blev glad som en lärka. Två drinkar på Mantis och sen vidare med S-bahn till Sachs. En tur inom Anglo innan vi endade up på O'd där vi träffade våra Amerikaner. Det var gemytligt och hur kul som helst. En helt bra kväll där jag träffade många fina vänner som jag inte sett på länge.

Nu måste jag klä på mig, naken på konsert kommer inte bli någon hit.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!