Jag har en stor minstingsyster.

Det här är min minsta-lilla-plutte-syster Celina (lilla snuttan).



Första skoldagen.
Kalla mig vad ni vill, men hur har tiden kunnat gå så fort?
Det var ju alldeles nyss Helena och aehjtie berättade att vi skulle få ett syskon.
En liten plutt, bland oss halv-vuxna barn.
En sak är säker - så mycket glädje som hon har gett oss, är ovärdeligt.

Jag önskar jag kunde vara hos Celina jämt. Få henne att förstå, att jag älskar henne, mest och alltid. Att jag alltid kommer finnas för henne, vad som än händer. Att hon är min lilla snutta.
Nu, och för alltid.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!